بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود بازی Rescue 2013 Everyday Heroes – بازی شبیه ساز آتش نشانی برای کامپیوتر

بیا دانلود کن لذت ببر

برنامه-آهنگ_بازی_نرم افزار_و......

بازی Rescue 2013 Everyday Heroes یکی از جدیدترین بازی های شبیه سازی آتش نشانی است که چندی پیش توسط کمپانی Fragment Production طراحی و توسط کمپانی Rondomedia در سبک استراتژیک و نقش آفرینیی برای کامپیوتر روانه بازار شده است . در بازی Rescue 2013 Everyday Heroes شما نقش سربازان آتش نشانی را بر عهده دارید که روزانه به ماموریت های مختلف و به محل حادثه فرستاده می شوید و باید سعی کنید با حضور به موقع و تصمیمات درست در محل حادثه , جان آسیب دیدگان را نجات دهید . با موفقیت در ماموریتهای مختلف پولی به شما تعلق میگیرد که توسط آن میتوانید گروه خود را گسترش دهید و یا با وسایل نقلیه جدید عبور و مرور خود را سریع تر از گذشته نمایید .


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:57 ] [ saheb ]

[ ]

بازی Spin Tires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی Spin Tires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:55 ] [ saheb ]

[ ]

 

 

بازی Big City Adventure Tokyo یک بازی کم حجم و فکری جدید در سبک پیدا کردن اشیای پنهان ( هیدن آبجکت ) است که در آن سفری هیجان انگیز به یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای جهان خواهید داشت و باید مراحل مختلف بازی را که با اشیای مختلف پر شده اند پشت سر بگذارید . در بازی Big City Adventure Tokyo هزارن آیتم مختلف گنجانده شده است که هر چه در مراحل پیش میروید پیدا کردن آیتمها سخت و سخت تر خواهد شد .


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:6 ] [ saheb ]

[ ]

  بازی جوجه خروس دیوانه از سری بازی های مسابقه ای است که با حجم کم و انمیشن های زیبا توانسته موفقیت های زیادی کسب کند و پس از موفقیت بازی پرطرفدار Moorhuhn Kart، یکبار دیگر مسابقات هیجان انگیز و سریعتری در انتظار شما خواهد بود. شما ماشین های مسابقه ای جالب و جذابی خواهید داشت که اگر امتیازات زیادی را در طول بازی بدست آورید بدون شک قهرمان مسابقات خواهید شد!Moorhuhn Kart 2 مسیرهای جدیدی که هریک پر از شگفتی های منحصربفرد هستند را در محیطی کاملاً سه بعدی به شما ارائه می دهد تا با وجود مناظر مختلف و مراحل چالش برانگیز از رانندگی به همراه شخصیت دوست داشتنی خروس دیوانه لذت ببرید...


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:26 ] [ saheb ]

[ ]

 

 

Findersیک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . شما در بازی Finders ماموریت دارید تا فردی که در محیطی خطرناک و بیرحم افتاده را نجات دهید . بر اساس شواهدی که موجود است این فرد توسط اهریمن به دادم افتاده است و شما دراین بازی زیبا یک جنگ بزرگ در پیش خواهید داشت . بازی Finders در سبک DASH است . شما در بازی Finders باید کارگردانی و مدیریت را به دست بگیرید و طلا استخراج کنید تا بتوانید منابع غذایی مانند آب ، غذا و مسکنتان را تهیه کنید . در کل باید در این بازی یک مدیریت کامل را انجام دهید تا بتوانید اهریمن را شکست دهید و آن فرد مورد نظر را از دست این موجودات بیرحم نجات دهید .


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ saheb ]

[ ]

 

The Scruffs یک بازی جدید در سبک فکری ماجرایی است که توسط شرکت BigWig درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی The Scruffs یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. داستان بازی درباره ی خانواده Scruffs است که دچار مشکلات مالی شده اند و مجبور به فروش خانه خود میشوند ولی پدربزرگ خانواده برای حل این مشکل باز میگردد و جستجوی خود را برای یافتن گنجهای مخفی خانوادگی شروع میکند و شما باید او را برای یافتن این گنجها یاری کنید.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:14 ] [ saheb ]

[ ]

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:5 ] [ saheb ]

[ ]

دانلود پروژه های کامپیوتر

13180145228


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:3 ] [ saheb ]

[ ]

دانلود پروژه های برق الکترونیک

ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:1 ] [ saheb ]

[ ]

 

 

12291230947
عنوان: پروژه کامل سازه های فولادی
صفحات: 248
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

این پروژه یکی از کاملترین پروژه های سازه های فولادی بوده که از طریق سایت پروژه دات کام برای استفاده دانشجویان در ۲۴۸ صفحه منتشر میگردد. مشخصات این پروژه عبارتند از :


ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:0 ] [ saheb ]

[ ]

دانلود پایان نامه پیرامون آبگرمکن های خورشیدی

 

13185064057
عنوان: آبگرمکن های خورشیدی
صفحات: 104
فرمت: PDF
کیفیت: خوب

آب‌گرم‌کن خورشیدی ‏ دستگاهی است که با جذب انرژی خورشیدی آب مورد نیاز را گرم می‌کند. استفاده از انرژی خورشیدی جهت گرم نمودن آب به جهت رایگان بودن این منبع عظیم انرژی، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. این پروژه به بررسی نحوه ی کار اجزای مختلف آبگرمکن خورشیدی، چگونگی جذب انرژی خورشید و در نهایت فرآیند تولید آبگرم می پردازد. نحوه کارکرد آبگرمکن خورشیدی به این صورت است که سیستم های خورشیدی در روز های آفتابی از انرژی خورشید برای گرم کردن آبی که از داخل لوله ها عبور می کند استفاده می کنند. در سیستم گرمایشی مستقیم، آب در حین عبور از صفحات شیشه ای که در سقف خانه قرار دارند گرم می شوند. سپس آب گرم شده در یک مخزن ذخیره ی عایق شده که معمولاً در بالای صفحات قرار دارد ذخیره می شود.


ادامه مطلب

[ سه شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:59 ] [ saheb ]

[ ]

12310195340

عنوان: گزارش کارآموزی رشته صنایع در شرکت یزد موزائیک
صفحات: 37
فرمت: Word
کیفیت: خوب

شرکت یزد موزائیک ( سهامی خاص) در سال ۱۳۵۴ تاسیس و با احداث و راه اندازی کارخانجات تولید موزائیک ماشینی تمام اتوماتیک ساخت کشور ایتالیا از پیشگامان تولید صنعت موزائیک ماشینی در ایران می باشد. کارخانجات تولیدی یزد موزائیک با داشتن تکنولوژی برتر و دستیابی به فنون و نو آوری ها و همچنین داشتن نشان استاندارد ایران مفتخر به دریافت گواهینامه های بین المللی استاندارد ims ( iso 18001:1999 / ohsas / iso 14001:2004 / iso 9001:2000) از کشور های انگلیس و آلمان گردیده است. این شرکت تولیدی معادل ۵/۲ میلیون متر مربع در سال تولید دارد. از ویژگی های محصولات آن میتوان از مقاومت خمشیقدرت مکانیکی بالا  مقاوم به شوک حرارتی مقاوم به انبساط حرارتی رطوبتی و جذب آب پایین به میزان ۳٪ را نام برد. میزان صادرات این شرکت در سال ۸۴ بالغ بر ۲۰٪ کل تولید بوده که محدود به کشور های عراق و افغانستان است.

فهرست :


ادامه مطلب

[ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:57 ] [ saheb ]

[ ]

نسخه جدید بازی Need For Speed Most Wanted

دانلود رایگان بازی Need For Speed Most Wanted نسخه جدید برای کامپیوتر PC


ادامه مطلب

[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:9 ] [ saheb ]

[ ]